Jadłospis nr.1

healthy-lifestyle-wallpaperhealthy-life-wallpaper---forwallpaper-0

healthy-lifestyle-wallpaperhealthy-life-wallpaper---forwallpaper-0

ŚNIADANIE:

Dzisiaj połakomiłam się na płatki musli z mlekiem (mało ambitnie wiem ^^) skończyłam jeść o 6:55 (wstaje o 6:00, uwielbiam rano wstawać ^^)

PRZEKĄSKA I:

Miała miejsce o 10:35 i była to sałatka ,,podstawowa”.
Oto skład:
Pół pomidora pokojowego w kostkę,
4-5 oliwek,
Kilka listków sałaty,
5 kuleczek ( tych małych oczywiście ;) ) mozzarelli,
Kilka kropel soku z cytryny

,,OBIAD”:

A właściwie kolejna przekąska :p jogurt naturalny :) (♥) o 12:25

OBIAD WŁAŚCIWY:

O 15:55 zjadlam kilka pierogów ze szpinakiem i serem

PRZEKĄSKA II:

Musli z jogurtem naturalnym i kilka pierogów

PS Te pierogi z obiadu i przekąski 2 złożyły się na całe opakowanie -nastu sztuk, ale ciii… ;-)

Przyznaję się,  nie miałam ambicji, żeby dziś wybiec, jednak postanowiłam się postawić lenistwu . Kiedy zorientowałam się,  że zaczynam wymyślać wymówki dla ,których mam zaprzestać biegania zorientowałam się, że wszystkie są bezpodstawne. Bo czego potrzeba do biegania? :

Ubranie- JEST!

Pogoda- JEST!

To czemu jeszcze nie ma Cię na dworze?!- spytałam sama siebie.  10 min później przy utworze Bruno Marsa- Count On Me wybiegałam ze swojego domu. Oto jaka piękna pogoda była dzisiaj^^:

image

Nauka dla Was ode mnie:

Reagujcie alergicznie na Wasze wymówki i postacie się im!

 

 

 

Pozdrawiam,
Ela

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>