Papuu Aguu + treningi

Tak, to znów ja :D w dzisiejszym poście chcę Wam powiedzieć o tym, jak ja się żywię. A wbrew pozorom robię to trochę odmiennie od Eli ;)

Jedzonko

Jem 4-5 posiłków dziennie:

1) śniadanie, ok 500 kcal (chociaż na to zwracam najmniejszą uwagę). Zwykle robię sobie owsiankę, omleta, jajecznice, twarożek z ciemnym chlebem, naleśniki… Byle by było zdrowe, syte i dawało mi energię na cały dzień – bo takie właśnie jest zadanie śniadanka :) Jem je około 7:15

2) II śniadanie, nie mam pojęcia ile kcal :P – jest to praktycznie zawsze mix owocowy z dodatkiem jogurtu naturalnego i płatków owsianych – MNIAAM. Podam przepis z pewnością, z resztą w sumie to,co napisałam, to cały przepis. (Jem je po czterech godzinach od śniadania, na długiej przerwie, czyli 11:25)

Bierzecie owoce które macie pod ręką, kroicie w kostkę, dajecie tyle jogurtu, ile chcecie (ja zwykle 2 łyżki), a następnie ok. 4 łyżki płatków owsianych.

3) luncho-przekąska, 150/200 kcal. Serek wiejski/ Danio bądź smoothie owocowe, godz 13:20.

4) Obiad, ok. 500-600 kcal. Mój obiad składa się zwykle z filetów z ryb bądź kurczaka, smażonych na łyżce oliwy bądź na parze, z warzyw duszonych, które po prostu kocham, przyprawy curry, której daję wszędzie, gdzie mogę, chleba pełnoziarnistego lub ryżu brązowego/kaszy jaglanej/kaszy gryczanej. Do tego sałatka z sałaty lodowej bądź rukoli, bądź mieszanki sałat, z jogurtem naturalnym/oliwą z oliwek, warzyw, soczewicy bądź ciecierzycy (najlepsze!). To, w jaki sposób można mieszać warianty smakowe, składniki, przyprawy, przygotowywać to wszystko na przeróżne sposoby, czyni gotowanie jednym z moich ulubionych zajęć. <3 Obiadek jem o godzinie 16- 16:30.

5) Kolacja, ok. 300 (?) kcal. Zwykle są to zupy-krem, bądź też sałatki z chlebkiem pełnoziarnistym, godz. 20 (mitem jest dla mnie przepisowa osiemnasta ;) )

Oczywiście moi drodzy,różnie to bywa z tymi godzinami, jednakże często  udaje mi się jeść regularnie. I tak, gotuję, przygotowuję wszystko sama. Kocham gotować i chciałabym to robić przyszłości :)

Inspiruję się przepisami Ewy Chodakowskiej z książki „Przepis na sukces” (geenialna) oraz tymi, które wstawia na facebooku :) Modyfikuję je, a także sama wymyślam pewne rzeczy. Kocham eksperymentować :D

Moja aktywność

Ruszam się dużo, dziennie robię razem z moim przyjacielem plecakiem, około 50 minutowe spacery do szkoły i ze szkoły. Wszędzie udaję się pieszo, czy to do kościoła, czy na imprezę. Biegam dwa razy w tygodniu (pogoda jednak czasem płata mi figla i wychodzi z tego jeden dzień w tygodniu) z Elą <3 Ćwiczę niemal codziennie, staram się dostosowywać trening do intensywności dnia, tzn. gdy mam dzień lżejszy, np. poniedziałek, wtedy wybieram trening cięższy, taki jak turbo spalanie. I na odwrót – w piątek (o ile wtedy w ogóle ćwiczę), robię ćwiczenia lekkie, niezbyt długie,ze względu na ilość i intensywność zajęć (8 godzin, w tym historia i dwie godziny fizyki rozszerzonej pod rząd). Mam zamiar wrócić również do basenu :) (również do dwóch razy w tygodniu).

Co ćwiczę

intensywny :)  https://www.youtube.com/watch?v=7ox61vrNmto

na leniwe dni, nie jest bardzo intensywny, ale też niekrótki  https://www.youtube.com/watch?v=faBPG3kwzLo

Intensywny :D  https://www.youtube.com/watch?v=gwo2G_RnC78

dodatek do treningu na wewnętrzne partie ud ;) relaksacyjny wręcz  https://www.youtube.com/watch?v=–ovupOBESg

krótki, mega intensywny :P  https://www.youtube.com/watch?v=QQgRwqXS7Ow

Coś dla tych, którzy za Ewą nie przepadają ;)

Kanał Rebecci Louis, Amerykanki, poniżej treningi głównie na brzuch, dość intensywne, krótkie:


Na pośladki:

(i oczywiście brazylijskie pośladki Ewki)

na plecy:


Mel B, brzuch:
https://www.youtube.com/watch?v=aKIp9ZPhDx8


pośladki:
https://www.youtube.com/watch?v=VztNh6WODiE

I wiele, wiele innych treningów. Szukajcie i próbujcie :) łączcie też sami programy treningowe w 40-minutowe całości.

Jeden komentarz do “Papuu Aguu + treningi

  1. Witam! Zapraszam wszystkich chętnych do udziału w konkursie, w który jest do wygrania bon na kosmetyki o wartości 500 zł!. Aby wziąć udział w losowaniu wystarczy zarejestrować się na stronie: http://skroc.pl/8568e

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>