Jeśli marzysz o sportowej sylwetce….

db19482f001cd76751b4d568

                   Ile ja się tego naczytałam! Ile treningów przerobiłam! Ile ,,naprawdę działających” ćwiczeń nie robiłam! I szczerze powiedziawszy, nadal i nadal nic nie wiem i nie dochodzę do konkretnych wniosków. Uznałam więc ,że może jest więcej takich jak ja-zagubionych w wielkim internecie ludzi, którzy nie wiedzą czemu/komu wierzyć. Przedstawię Wam rzeczy, które moim zdaniem są odpowiednie i warte uwagi, lub po prostu te, które sama wypracowałam. Przygotowałam serię postów, które będą instruowały, jeden po drugim- o czym pamiętać i czego unikać gdy marzy się o idealnych mięśniach brzucha. W pierwszej części zamieszczę wskazówki dla ,,tych bardziej ambitnych”, którzy pragną mieć na swoim brzuchu kaloryfer. Miłej lektury :-D

Żeby uzyskać efekt „kaloryfera”:

  • Wykonuj zestaw treningowy na mięśnie brzucha co najmniej 3 razy w tygodniu.


  • Oprócz ćwiczeń na brzuch stosuj inne treningi – każda dodatkowa aktywność fizyczna przyspieszy rozrost tkanki mięśniowej.


  • Połącz ćwiczenia z niskokaloryczną dietą. To szczególnie ważne, jeśli masz nadmiar tkanki tłuszczowej w okolicach brzucha. Mięśnie nie uwydatnią się, jeśli będzie przykrywać je warstwa tłuszczu.


  • Dostarczaj organizmowi białka. Białko jest budulcem mięśni, dlatego nie może go zabraknąć w diecie osoby, której zależy na wyrzeźbieniu kaloryfera. Jedz 6 białkowych posiłków w ciągu dnia – może to być np. chudy drób, ryby, jogurt, jajka, orzechy.


  • Ogranicz cukry proste, które wzmagają uczucie głodu. Białe pieczywo zastąp pełnoziarnistym, zrezygnuj ze słodyczy i słodkich napojów.


  • Pij dużo wody – wypijaj co najmniej 2 litry dziennie. Sięgaj po wodę także wtedy, gdy odczuwasz głód i masz ochotę na kaloryczną przekąskę.

Żródło: http://wformie24.poradnikzdrowie.pl/cwiczenia/cwiczenia-na-kaloryfer-7-najlepszych-cwiczen-na-miesnie-brzucha-twarde_42514.html

I jeszcze parę słów odnośnie ,,brzuszków”, wszyscy je polecają ,ale nie wiedza,że brzuszki dość mocno obciążają kręgosłup i kark i przeznaczone są dla osób, które nie mają schorzeń kręgosłupa i które nie posiadają żadnych przeciwwskazań do ćwiczeń.W kolejnym wpisie opublikuję najskuteczniejsze ćwiczenia  na brzuch, które z pewnością przyniosą efekty :-) Nie Przegap!

Pozdrawiam,

Ela

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>